پرسش های متداول شامل بیشترین سوالات پرتکرار مخاطبان فروشگاه اینترنتی سوییت دی است که می‌تواند بیشترین سوالات شما را پاسخگو باشد. لطفا این بخش را مطالعه فرمائید و در صورت نبود سوال و پاسخ خود در این بخش از روش‌های ارتباط در صفحه تماس با ما با بخش پشتیبانی فروشگاه سوییت دی تماس حاصل نمایید.

سوالات مربوط به حساب کاربری

۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

۲- آیا می‌توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

سوالات مربوط به ثبت و پیگیری سفارش

۱- آیا برای خرید از فروشگاه اینترنتی سوییت دی حتما باید در سایت عضو باشیم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید کالاهای مورد نیاز را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

۲- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

۳- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی سوییت دی خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، درمرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

۴- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

فروشگاه اینترنتی سوییت دی با ارسال ایمیل و پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

۵- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با سوییت دی تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل و پیامک اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش سوییت دی با شما تماس خواهند گرفت.

۶- می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

تنها  سفارشات عمده محصولات از طریق تلفنی قابل ثبت و سفارش می‌باشند و سفارشات خرد فقط از طریق سایت و سفارش آنلاین قابل انجام است.

 

سوالات مربوط به محدودیت خرید

۱- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

خیر، سایت فروشگاه اینترنتی سوییت دی به طریقی برنامه‌ریزی شده است که امکان خرید کاهای “ناموجود” امکان پذیر نمی‌باشد. لذا کالاهای دارای قیمت که در سایت سوییت دی با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار سوییت دی موجود و قابل سفارش‌گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.

۲- آیا تعداد خرید از یک کالا در سوییت دی محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در سوییت دی وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

 

سوالات مربوط به پرداخت

۱- مبلغ سفارشم را چگونه می‌توانم پرداخت کنم؟

همگی کاربران فروشگاه اینترنتی سوییت دی می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت سوییت دی، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. برای اطلاعات بیشتر می‌‏توانید به صفحه “روش‌‏های پرداخت“ مراجعه کنید.

۲- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت سوییت دی، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

۳- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود. لازم به ذکر است که این مورد فقط توسط شبکه بانکی قابل پیگیری بوده و فروشگاه اینترنتی سوییت دی نقشی در این امر نداشته و این مورد توسط ما قابل پیگیری نیست.

۴- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت سوییت دی امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. همچنین فروشگاه اینترنتی سوییت دی دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که تضمین امنیت سایت است. در ضمن درگاه پرداخت از سایت از درگاه های معتبر می‌باشد.

سوالات مربوط به ارسال سفارش‌ها

۱- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، مبلغ سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

۲- در چه صورت هزینه ارسال کالا رایگان محاسبه می‌شود؟

شما می‌توانید در شهر تهران و سایر استان‌ها و شهرهای کشور با خرید بالای دو میلیون تومان (۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان) از خدمات حمل و نقل رایگان استفاده نمایید، که با خرید بالاتر از این مبلغ بصورت اتوماتیک این ویژگی برای شما لحاظ می‌گردد و در تهران بصورت ارسال پیک و در شهرستان‌های کشور ارسال از طریق پست و یا تیپاکس بصورت رایگان انجام خواهد شد.

۳- آیا می‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

بله، سفارش‌های مرتبط با شهر تهران در روز و ساعت دلخواه مشتریان عزیز در هنگام ثبت سفارش توسط خودشان ثبت و پس از تکمیل فرآیند خرید در بازه زمانی مشخص شده ارسال و تحویل می‌گردند. زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به شرکت پست و تیپاکس، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲ تا ۵ روز متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

۴- سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی می‏‌شوند.

۵- آیا می‌توانم سفارشی را که با پست، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله در آدرس‌های زیر وارد کنید:

شرکت پست: http://itemtracking.post.ir/    تیپاکس: https://tipaxco.com/tracking

 

سوالات مربوط به گارانتی کالا

۱- گارانتی اصالت کالا در محصولات فروشگاه اینترنتی سوییت دی به چه معناست؟

تمامی کالاهای و محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی سوییت دی توسط تیم تعمین کالا بررسی و از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات وارداتی و تولیدی تهیه می‌گردد. در ضمن کلیه محصولات بررسی فیزیکی و اصالتی می‌شوند.

در ضمن کالاهای با برند معتبر بوده و تمام سعی سوییت دی در این است که کالاهای اصلی را از وارد کنندگان و تولیدکنندگان تهیه و به شما عزیزان عرضه نماید.

 

سوالات مربوط به خدمات پس از فروش

۱- آیا همه کالاها، شامل مهلت گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

خیر، با توجه به اینکه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی سوییت دی بسته‌بندی شده می‌باشند، لذا پس از باز شدن کالا امکان بازگشت کالا وجود ندارد و فقط در صورتی که کالا باز نشده باشد و یا آسیب فیزیکی ندیده باشد، در صورت دلایل قانع کننده برای فروشگاه اینترنتی سوییت دی قابل بازگشت می‌باشند. شرط استفاده از این فرصت، فقدان هرگونه آسیب فیزیکی به کالا یا بسته‌بندی آن است.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آنها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

۲- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌ام و با آنچه در سایت سوییت دی دیده‌ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید. در ضمن عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آنها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد.

۳- اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

 

سوالات مربوط به پیشنهاد شگفت انگیز

۱- محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟

امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان فروشگاه اینترنتی سوییت دی با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران سوییت دی می‌‏توانند با انتخاب گزینه “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، هنگام قرار گرفتن کالا در این طرح‌‏ها از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوند.

۲- آیا می‌توانم کالایی را که قبلاْ در طرح پییشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟

خیر، طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها مدت کوتاهی فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.

۳- آیا می‌توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟

به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، در برخی مواقع امکان خرید آن کالا در پیشنهاد شگفت انگیز با محدودیت در تعداد خرید می‌باشد.

۴- اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌شود؟

پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.

 

سوالات مربوط به کدهای تخفیف

۱- چگونه می‏‌توانم از کدهای تخفیف استفاده نماییم؟

با توجه به اینکه کدهای تخفیف ارسال دارای شرایط و مدت زمان محدود استفاده از آن کد تخفیف می‌باشد لذا شما می‌توانید در زمان مشخص شده از آن کد تخفیف در قسمت ثبت سفارش و درج کد تخفیف ارسالی استفاده نمایید. لذا پس از پایان اعتبار کد تخفیف دیگر قادر به استفاده از آن کد تخفیف نخواهید بود. قابل ذکر است در زمان های خاص و فروش‌های ویژه کدهای تخفیف توسط تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی سوییت دی برای شما ایمیل و یا پیامک می‌شود.

۲- چرا برای خرید، نمی‏‌توانم از همه کدهای تخفیف خود استفاده کنم؟

در هر خرید فقط می‌توان از یک کد تخفیف استفاده نمود و استفاده همزمان از چند کد تخفیف در یک سبد خرید امکان پذیر نمی‌باشد.

۳- کالایی را به سبد خریدم اضافه کردم ولی با وجودی که از خرید آن منصرف شده‏‌ام، کد تخفیف کم شده به حالت اولیه خود برنگشته است.

احتمالاً سبد خود را خالی نکرده‌‏اید، تا وقتی که کالا در سبد خرید شما قرار دارد، کد تخفیف به حساب شما بر نمی‏‌گردد.

 

سوالات مربوط به قیمت محصولات

۱- آیا قیمت محصولات در سایت سوییت دی به روز هستند؟

بله، فرشگاه اینترنتی سوییت ذی به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

۲- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌ها متفاوت خواهد بود؟

در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم سایت امکان‌پذیر است. شما می‏‌توانید با خریدهای پیوسته و همچنین تماس با واحد خدمات مشتریان جهت خرید عمده محصولات و امکان استفاده از تخفیف‌های بیشتر تماس گرفته و در صورت امکان و شرایط تخفیف بیشتر از آنها راهنمایی بگیرید.

۳- آیا قیمت‌های سوییت دی نسبت به بازار ارزان‌تر است؟

سیاست قیمت‌گذاری در سوییت دی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف‌کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در سوییت دی کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از سوییت دی برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در سوییت دی قیمت‌‏های خرده فروشی است.

در ضمن تمامی کالاها و محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی سوییت دی واراتی و تولیدی بوده و خرید این کالاها ارتباط مستقیم با نرخ ارز در کشور داشته و همچنین هزینه‌های حمل و نقل، گمرکی، مالیات و… در آن لحاظ می‌گردد. لذا سوییت دی تمام تلاش خود را کرده است که بتواند باکیفیت‌ترین و بهترین محصولات خارجی و ایرانی با برندهای مطرح دنیا را با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه نماید. ضمناً ممکن است با توجه به نوسان قیمت ارز در کشور گاهی قیمت‌ها دستخوش تغییرات گردند.

 

سوالات مربوط به نحوه فعالیت سوییت دی

۱- آیا فروشگاه اینترنتی سوییت دی در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگری یا نمایندگی دارد؟

فروشگاه اینترنتی سوییت دی در هیچ نقطه‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌ها و تراکنش‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه در سوییت دی از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@sweeetday.ir یا تماس با شماره تلفن‌های مندرج در وب سایت سوییت دی به کارشناسان پشتیبانی ما اطلاع دهید.

فروشگاه اینترنتی سوییت دی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند محصولات و کالاهای قابل ارائه خود را در تهران بصورت تحویل به موقع و همچنین در اکثر شهرستان‌ها و شهرهای کشور با مدت زمان نهایتاً ۲ الی ۵ روز به دست شما عزیزان در سراسر کشور برساند. لذا این امکان فراهم است که در اقصی نقاط کشور از فروشگاه اینترنتی سوییت دی خرید انجام داده و کالاهای خریداری شده خود را در کمترین زمان با بهترین قیمت دریافت نمایید.