فروشگاه اینترنتی سوییت دی
همراه روزهای شیرین
همراهان گرامی فروشگاه اینترنتی سوییت دی، پیش از تماس تلفنی و…، بخش پرسشهای متداول در صفحه اصلی سایت فروشگاه اینترنتی سوییت دی را مطالعه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، میتوانید جهت هرگونه راهنمایی در خرید، ثبت سفارش، درخواست خرید بصورت عمده و همچنین بیان انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید. واحد امور مشتریان و فروش سوییت دی پاسخگوی شما خواهد بود.
![تماس با ما](https://sweetday.ir/wp-content/uploads/2023/09/baner-contact-us1.webp)
تلفن تماس واحد امور مشتریان:
(پاسخگویی ۷ روز هفته از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۹:۰۰)
۹۸-۹۱۰۵۱۰۹۷۵۰+
تلفن تماس:
(تماس فقط با هماهنگی با واحد امور مشتریان)
۰۲۱-۴۴۰۶۹۰۶۶
پشتیبانی خرید در اپلیکیشن واتس اپ:
۹۸-۹۱۰۵۱۰۹۷۵۰+
صفحه اینستاگرام سوییت دی:
کانال تلگرام سوییت دی:
نشانی دفتر مرکزی:
تهران، فردوس شرق، خیابان حسن آباد، کوچه خزایی (یکم)، پلاک ۳
پیشنهادات و انتقادات:
(ارتباط با مدیران سوییت دی)
info@sweetday.ir
شما میتوانید با تکمیل فرم زیر نیز با ما در ارتباط باشید
سوالات متداول
شما میتوانید در تمامی شهرهای کشور با خرید بالای دو میلیون تومان (۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان) از خدمات حمل و نقل رایگان استفاده نمایید، با خرید بالاتر از این مبلغ، بصورت اتوماتیک این ویژگی برای شما لحاظ میگردد.
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه اینترنتی سوییت دی که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– نماد اعتماد الکترونیک یکی از نشان های معتبر در کشور بوده که می تواند اطلاعات و امنیت سایت فروشگاه اینترنتی را تضمین نماید، لذا با کلیک بر روی نماد اعتماد الکترونیک در سایت فروشگاه اینترنتی از اعتبار سایت مطلع گردید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
فروشگاه اینترنتی سوییت دی با ارسال ایمیل و پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، مبلغ سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
بله، فرشگاه اینترنتی سوییت ذی به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
در صورتی که هنگام تحویل سفارش توسط پیک و یا تیپاکس، مرسوله دچار مشکل، خرابی و یا شکستگی شده است، همان لحظه مورد را به مامور تحویل اعلام کرده و از تحویل مرسوله خودداری نمایید و مراتبط را با کارشناسان پشتیبانی سوییت دی در ارتباط گذاشته تا اقدامات مربوط به عودت سفارش را انجام دهند. بدیهی است پس از تحویل سفارش هیچگونه مسئولیتی از بابت موارد ذکر شده برعهده فروشگاه نمیباشد.
اگر سوال خود را در این لیست پیدا نکردهاید، جهت دیدن سایر سوالات به بخش پرسشهای متداول بروید.